Tilaus- ja toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT

Greencoshop.com myy ja toimittaa kosmetiikkatuotteita Suomessa ja Pohjoismaissa. Tilauksen tekeminen ei vaadi rekisteröitymistä tai sisäänkirjautumista. Poikkeuksena tukkuasiakkaat, joiden tulee rekisteröityä ennen tilauksen tekemistä, jotta tukkuhinnat tulevat näkyviin. Lue lisää tästä.
Verkkokaupassamme käytössä olevan hakutoiminnon avulla löydät nopeasti ja helposti tuotteet, joista olet kiinnostunut. Kun löydät haluamasi tuotteen, voit tilata sen painamalla LISÄÄ OSTOSKORIIN -painiketta. Toimi näin kaikkien tuotteiden kohdalla. Näet ostoskorisi sisällön oikeassa yläkulmassa olevasta ostoskori-kuvakkeesta. Kun haluat siirtyä maksamaan, tarkista että ostoskorisi tuotteet ovat oikein ja vie kursori ostoskori-kuvakkeen päälle ja paina KASSA-painiketta. Voit tarvittaessa muokata ostoskorisi sisältöä viemällä kursorin ostoskori-kuvakkeen päälle ja painamalla NÄYTÄ OSTOSKORI -painiketta. Syötä kaikki pyydettävät tiedot ja VALITSE TOIMITUSTAPA. Yhteys- ja toimitustiedot täytettyäsi VALITSE MAKSUTAPA sinulle sopivalla vaihtoehdolla ja LÄHETÄ TILAUS alhaalta. Tämän jälkeen siirryt maksamaan. Käytämme CHECKOUT maksunvälityspalvelua (lue lisää tästä https://www.checkout.fi/kuluttajille), jotta maksaminen olisi mahdollisimman turvallista ja helppoa.
Kun tilauksesi on kirjautunut meille, saat vahvistusviestin sähköpostiosoitteeseen, jonka olet ilmoittanut tilaajatiedoissasi.

TOIMITUSAIKA
Toimitamme ostoksesi sinulle nopeasti. Toimitusaika varastosta löytyville tuotteille on n. 1-5 arkipäivää riippuen valitsemastasi toimitustavasta. Pyrimme postittamaan ennen klo 13 tulleet tilaukset samana päivänä. Poikkeuksena tuotteet, joita ei tilaushetkellä ole varastossa. Näiden tuotteiden osalta toimitusaika vaihtelee kahdesta useampaan viikkoon. Otamme sinuun tässä tapauksessa yhteyttä henkilökohtaisesti. Voit halutessasi tiedustella toimitusaikaa tuotekohtaisesti sähköpostitse asiakaspalvelu@greencos.fi. Autamme mielellämme ja vastaamme nopeasti.

TOIMITUSKULUT
Lisäämme tilaukseen aina voimassa olevan hinnaston mukaisen toimituskulun alla oleva hinnaston mukaisesti.

Toimitusmaksut:
POSTIPAKETTI – 7,90 €
POSTI EXPRESS -PAKETTI – 15,00 €
POSTI EXPRESS-PAKETTI AAMUKSI 09 – 19,50 €
POSTNORD MY PACK COLLECT – 7,90 €
YLI 250 € (alv 0 %) tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja.

TOIMITUSTAVAT

POSTIPAKETTI (Nouto valitsemastasi Postista/ pakettiautomaatista)
Voit itse valita, mistä Postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista noudat paketin. Posti lähettää saapumisilmoituksen kun paketti on noudettavissa. Posti lähettää saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla ja Postin mobiilisovelluksella, mikäli se on vastaanottajalla käytössä. Näin ollen on erittäin tärkeää, että ilmoitat kaikki tietosi oikein, jos valitset tämän toimitustavan.
Toimitusaika-arvio: 1-2 arkipäivää

POSTI EXPRESS-PAKETTI (Toimitus annettuun osoitteeseen)
Express-paketti on yrityksille suunnattu toimitustapa, jossa Posti toimittaa paketin annettuun osoitteeseen ilman ennakkoilmoitusta seuraavana arkipäivänä klo 8-16 välillä. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, jättää posti saapumisilmoituksen ja paketti tulee noutaa lähipostista.
Toimitusaika-arvio: 1-2 arkipäivää

POSTI EXPRESS-PAKETTI AAMUKSI 9 (Toimitus annettuun osoitteeseen klo 9 mennessä)
Express-paketti on yrityksille suunnattu toimitustapa, jossa Posti toimittaa paketin annettuun osoitteeseen ilman ennakkoilmoitusta seuraavana arkipäivänä klo 9 mennessä. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, jättää posti saapumisilmoituksen ja paketti tulee noutaa lähipostista.
Toimitusaika-arvio: 1 arkipäivää

POSTNORD MY PACK COLLECT (Nouto valitsemastasi noutopisteestä/ pakettiautomaatista)
Voit itse valita, mistä noutopisteestä tai pakettiautomaatista noudat paketin. PostNord lähettää saapumisilmoituksen kun paketti on noudettavissa. PostNord lähettää saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla ja mobiilisovelluksella, mikäli se on vastaanottajalla käytössä. Näin ollen on erittäin tärkeää, että ilmoitat kaikki tietosi oikein, jos valitset tämän toimitustavan.
Toimitusaika-arvio: 2-6 arkipäivää

MAKSUTAVAT
Suomalaisessa verkkokaupassa maksaminen on turvallista!
Käytämme Checkout maksunvälityspalvelua (lue lisää tästä https://www.checkout.fi/kuluttajille), jotta maksaminen olisi mahdollisimman turvallista ja helppoa.

Tukkuasiakkaana voit valitsa maksutavaksi Greenco Oy:n laskun mikäli olet laskutusasiakkaamme jo entuudestaan. Jos olet uusi yritysasiakas, voit hakea tilauksellesi maksuaikaa täyttämällä alla olevasta linkistä avautuvan sähköisen asiakastietolomakkeen.

PALAUTUKSET JA VAIHDOT
Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus viimeistään 14 päivän kuluttua tuotteen vastaanottohetkestä lukien.

Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä, avaamattomia myyntikelpoisia tuotteita, jotka sisältävät kaikki pakkaukseen kuuluneet osat, dokumentit ja pakkausmateriaalit. Tuote ei ole käyttämätön, jos ns. hygieniatuotteita on kokeiltu, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Asiakas vastaa tuotteen palautuskustannuksista.

Tuotteen palautusoikeutta rajoittavat kuluttajansuojalain 6 luvun 16 § määräykset. Räätälöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Tuotteelle ei myönnetä palautusoikeutta, jos se on erityisesti asiakkaan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke. Palvelutarjoajan verkkokaupassa tuotteen yhteydessä on maininta, kun tuotteella ei ole palautusoikeutta.
Palveluntarjoajalla on oikeus peruuttaa tilaus, jos tuotteen hinta on verkkopalvelussa hintavirheen takia selkeästi poikkeava markkinahinnasta.

Toimi näin:
1. Ota yhteyttä meihin asiakaspalvelu@greencos.fi ja kerro palautuksesta tai vaihdosta.
2. Lähetä palautettava tuote meille postitse. Tuotteen mukana on oltava dokumentti, jossa on nimi, osoite, puhelinnumero, tilinumero ja lähetyslista sekä syy, miksi tuotteet palautetaan tai vaihdetaan.

Muistathan, että olet asiakkaana vastuussa siitä, että palautuksesi tulee perille meille, joten säilytäthän aina Postilta saamasi palautuskuitin.

Palautusosoite:
Greencos Oy
Verkatehtaankatu 4, 3.krs
20100 Turku
Puhelin saapumisilmoitusta varten 044 055 0276

3. Sinä (asiakas) vastaat tuotteen palautuskustannuksista. Me puolestamme maksamme uudelleenlähetyskulut sinulle (asiakkaalle) päin, kun kyse on tuotteen vaihdosta.
4. Palautuksen saavuttua lähetämme sinulle uuden tuotteen tilalle tai palautamme tuotteiden arvon tilillesi. Palautukset ja vaihdot hoidetaan asiakkaan ja Greencos Oy:n välillä. Checkout.fi ei hoida rahapalautuksia puolestamme.

YHTEYSTIEDOT
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@greencos.fi